Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i uchwalenie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.
Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Lidzbark Warmiński na lata 2024-2040.
4.
Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy Lidzbark Warmiński na 2024 r.
5.
Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lidzbark Warmiński na lata 2025 – 2043.
6.
Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Lidzbark Warmiński na 2025 r. w tym:
-
wystąpienie Wójta w sprawie projektu budżetu,
-
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,
-
odczytanie opinii Komisji Gospodarki Budżetowej o projekcie uchwały budżetowej,
-
dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,
-
głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
7.
Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
8.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad wypłacania radnym diet i zwrotu kosztów podróży służbowych, wskazania wiceprzewodniczących do zlecania przewodniczącemu rady wyjazdu służbowego oraz określenia stawek za jeden kilometr przebiegu pojazdu samochodowego niebędącego własnością gminy w podróży służbowej.
9.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad wypłacania diet i zwrotu kosztów podróży służbowych sołtysom.
10.
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy oraz wysokość i warunki wypłacania innych składników wynagrodzenia wynikających ze stosunku pracy, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw.
11.
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w istniejącej Społecznej Inicjatywie Mieszkaniowej KZN Pojezierze Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu.
12.
Interpelacje i zapytania do Wójta oraz informacja z bieżącej działalności gminy.